Egmontról infók!
Ency 2004.12.06. 20:15
Az egmont hungary-ról egy pár szó!
Köszönti Önt a 15 éves Egmont-Hungary Kft., Magyarország vezető gyermekmagazin és -könyv kiadója!
Cégünk a 125 éves dán Egmont Group magyar leányvállalata Az Egmont vállalatot 1878-ban alapította a dán Egmont H. Petersen. A 17 éves fiatalember ekkor talán még nem is sejtette, hogy az édesanyja mosókonyhájában kialakított szerény nyomda 120 évvel később egész Skandinávia legnagyobb médiabirodalmává növi ki magát!
Az Egmont-Hungary Kft. a legnagyobb európai gyermekkönyvkiadó és médiacsoport, az Egmont Group tagja, mely 1920 óta az Egmont alapítvány irányítása alatt áll. Az Egmont Foundation célja a gyerekek tanítására, szociális jólétükre és egészségükre irányuló jótékonysági tevékenységek támogatása. A csoport az elmúlt másfél évtized során több mint 450 millió dán koronát fordított erre a célra.
Az Egmont több mint 100 vállalata révén 29 országban van jelen. Kiterjedt tevékenységi körébe tartozik többek között:
a könyv- és magazinkiadói tevékenység,
könyvklubok működtetése,
TV-, mozi-, video- és reklámfilmgyártás valamint forgalmazás,
televíziós csatornák és multiplex mozihálózat működtetése,
játék-programok fejlesztése és kereskedelme.
Az Egmont - 15 éve - Magyarországon
Az Egmont-Hungary Kft. 1989 óta működik Magyarországon, s az egyetlen olyan kiadó, amely könyv- és magazinkiadói tevékenységet folytat, valamint könyvklubokat működtet. Az elmúlt 15 év alatt az Egmont színvonalas kiadványaival felépítette a GyermekBirodalmat, a gyermek és ifjúsági könyvek- és magazinok piacvezető kiadójává vált.
CSAK Az elmúlt 3 év során 3.860 ezer könyvet 3.470 ezer magazint vásároltak tőlünk olvasóink.
HÁROM ÚJ MAGAZIN INDULT ÚTJÁRA SIKERREL
2002 januárjától: |
|
2003 januárjától: |
|
2003 márciusától: |
| A Disney magazinok (1-12 éves korosztály) JELLEMZŐI:
|
32 %-os penetráció 2-2,5-szeres olvasottság |
|
|
|
|
AZ EGMONT MAGAZINJAI AZ EREDMÉNYES KERESLETÖSZTÖNZÉS MÉDIUMAI
A gyerekek körében a kedves karakterekkel gazdagon illusztrált magazinjaink rendkívül népszerűek, ennek köszönhető kiemelkedő sikerük.
Minőség - Lojális fogyasztók Erős piaci pozíciókkal bíró magazinjaink a világ legismertebb és legsikeresebb márkáit képviselik, a Walt Disney, Warner és Mattel licenszeken alapulnak. A minőséget a színvonalas grafika, a változatos, szórakoztató tartalom és a kiváló nyomdai kivitelezés biztosítja.
Célzottság Magazinjaink elsődleges célcsoportja a 2-14 éves gyerekek, rajtuk keresztül hatékonyan tudjuk elérni a szülőket is - elsősorban az édesanyákat. A vásárlás döntéshozói az A, B státuszú, magas jövedelemmel rendelkező, többnyire fiatal felnőttek, akik különös figyelmet fordítanak a gyermekeiknek vásárolt magazinok minőségére, így beltartalmára is. Az olvasóink körében végzett kutatásaink megmutatták, hogy a vásárlók ugyanúgy figyelemmel kísérik a magazinokban elhelyezett hirdetéseket, mint a magazinok egyéb tartalmi elemeit.
Reklámérték - Eladásnövekedés Ezen oldalak hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint hirdetőpartnereik elégedettsége és az a tény, hogy újra és újra magazinjainkat választják kommunikációs céljaik médiumául.
|